Tomteracet blev en succé för två år sedan. Vill du även i år se Kristianstads gator fyllas med tomtar? Då har du chansen den 11 december med start k 13 då vi tillsammans med samtliga rotaryklubbar i Kristianstad anordnar årets Tomterace.
Även i år är arrangemanget i samarbete med Kristianstad-City och Kristianstadsbladet. Vi kommer även att medverka på Julskyltningen på Lilla Torg den 28 november mellan kl 12-17, då vi marknadsför eventet och säljer startkort.
Vår förhoppning är att kunna samla in sponsorpengar, som kommer att delas mellan Brottsofferjouren i Kristianstad, VISH (Våga I Samspel med Häst) och End Polio Now. Vi kommer framöver att presentera olika erbjudanden från affärerna i city till deltagarna och lotta ut vinster på startkorten.